Ahad, 1 Mei 2016

salam final projek !! butterfly

Assalamualaikum dan hai !! lame tak menulis dan mengarut dalam ni. Serius cakap bulan ni adalah bulan paling busy di dunia. Almaklumlah musim final projek . Alamaknya memang terkejar situ terkejar sinilah jawabnya. cakap pasal final projek ni, beberapa subjek yang terlibat dengan final final projek sem 4 ni adalah CHARACTER DESIGN DEVOPLEMENT , STOP MOTION, DIGITAL AUDIO PRODUCTION dan semestinya FIGURE DESIGN . Setiap subjek tu pulak perghh bukan main susah . Memang logik la kan aku dengan acah-acah busy kan ? haha.

Cakap pasal final projek ni aku nak sotry sikit yang aku buat untuk subjek figure design . aku nak tunjuk proggres binatang yang aku pilih . hari tu aku ada tuman human poses kan ? haaaa yang binatang ni aku pilih rama-rama. kenapa rama-rama .tapi aku suka kucing!! jawapannya sebab rama-rama tak berbulu !! weyy aku dahla tak reti melukis . lagi nak suruh aku lukis kucing . dah jom jom tengok aku punyer rama-rama.

mari mewarna !!


warna dia punya tepi2 tu .. seroiusly aku sendiri tengok dengan perasaan cuak. haha



dan inilah hasilnya . yess!! memang terlalu simple . 

time kelas Mr.M aku pun pergi la tunjuk aku punyer proggres rama-rama ni . yesss . mesti korang dah agak kan ? first word  keluar dari mulut Mr.M ialah NOOOOOOOOOO!!! APE AWAK BUAT NI ?? SAYA TENGOK RAMA-RAMA AWAK MACAM 1 GALAKSI LEPAS TU DALAM TU PLANET2 .  AWAK STRESS KAN ? BAGUS ! ITU YANG SAYA NAK .RE DO .

HAHAHA. planet ? galaksi? punn bolehhh lah . so aku kena balik buat balik . kecewa? oh tidak .ni baru lah dinamakan cabaran dan rintangan sebagai student yang low macam aku ni .


sekian.kbai


Tiada ulasan:

Catat Ulasan