Jumaat, 13 Mei 2016

character human

assalamualaikum gais !! sihat tak semua ? mesti tengah happy kan sebab tengok aku yang sedang seteresssss ni .. haha .. harini aku nak tunjuk kat korang yang aku re do balik character human yang 7 tu .. alahh . lupr lah tuh . yang final projek subjek figure design la .. aku buat balik sebab aku agak kurang puas hati yang aku buat sebelum ni ..

sudah skecth . dah jom kita mewarna . aku just guna pencil warna . sebab aku tak boleh guna water colour . comot ya rabbi .

siap satu !!  okay kan ? im feeling enjoy kaler human ni . haha

selepas kaler . kenalah mix dengan air . kalau tak nati MR.M cakap NOOOOO . aku cukup seriauuu dengan perkataan tuh dah .haha

nahhh another progress human character aku . ku buat ni selama beberapa hari sebab bab kata orang . slowly but nice . cehhhh .. walaupom tak berapa nice ..

sekian. kbai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan