Isnin, 16 Mei 2016

OH MY PRANK BIRTHDAY !!

Assalamualaikum semua . harini aku banyak la excited nak menulis ni ha . pasal entry aku kali ni membuatkan aku senyum sampai laaa ni . haha .. 10 may korang tahu tarikh ape? my befday gaisssssss !! so happy hapy happy befday to me . alhamdulillah ramaiii yang wish .. mak abah along abg mer bag fiq semua pakat duk wish dalam group wassap . family besar pun pakat duk wsih dalam group wassap anak cucu tok . famous ioulsss satu hari . tak dilupakan my sayang amin pun wish . siap nyanyi lagu happy befday lagu . tak dapat nak celebrate sesama . jauhh kann haa ganu ngan KL .. takpa . balik nanti i tuntut kay !!

tu baru start 12 malam haa . berpusu2 peminat i send wish . ( perasan tahap gunung kinabalu ) antara yang terawal wish haruslah my roomate2 i . my jura n my jannah .. sorang menyanyi tepi telinga . lagi sorang menyanyi melalui wassap .terharu kite beb !! si akim plak suruh pikir nak makan apa besok . sebab hari special aku . tapi syaratnya 1 je . haha . dah tu 1 Quilcitymall la aku mintak . demand aku nih. four people pun duk wish2 kat group .. aduh .. malu kite lagi sekali .

so satu harini 10 may macam biasa la busy dekat kampus dengan kerja Mr.M , sir Zaky . so stay sampai malam la macam biasa kat kampus . jura warning aku , tak siap kerja jangan gatal nak balik ! what ?? boleh je kan buat kerja ni kat rumah . never mind aku buat jela .sebab jura nak buat tekap2 kat lighttable . so aku buat la kerja aku ha . duk ralik2 buat kerja . ketua prop (athirahazizi)  panggil aku masuk dalam bilik prop .. muka garang . pastu marah2 aku cakap aku tak buat kerja .whatt?? so dia suruh aku kemas2 apa yang patut . nak kemas apa? jom tengok video nii



okay fine!! aku kene prank ngan budak budak kelas aku !! perasaan ?? haruslah terkejut , termarah la sikit sebab tadi kene marah ngn si tirah tu . malu beb kena marah depan budak2 ni dan semestinya terharu terhappy terkesima terasa nak peluk semua orang .

special thank to my FOUR US (zura , epol , akim ) sebab dorang la punya angkara prank ni .. thanx jugak dekat amin yang susah payah suruh si shakir rakam aku kena marah tadi and thanx to my group prop sebab menjayakan prank budak2 3 orang tu .. jom aku belanja lagi gambar hari kejadian aku .. 

my cake befday !! actually befday aku sama dengan paan . tapi paan hilang hentah ke mana . so aku je la yang jadi mangsa

sesi memotong cake 

akhirnya perang kek bermula! aku la orang first yang kena .. 

sesi memotong kek dan agihkan kepada geng2 prop


tengokkkk !! teruk aku kena ! habis 1 muka mandi kek .. dengan tudung sekali . thanx jura u make my day !! muahciked

thanx to all . aku happy sangat .. aku hargai sangat ..i love u all

sekain . kbai


Tiada ulasan:

Catat Ulasan