Khamis, 12 Mei 2016

parent datang keyyelll !!

assalamualaikum gais !!

 semakin hari hidup aku semakin stress . haritu aku plan nak balik kampung . actually aku orang terengganu .. so that why lah ayataki agak lintang dan pungkakng . haha . sebenarnya aku rindu family aku . lama kot tak balik rumag . gaka a dekat sebulan setengah ..so haritu mak aku cakap dia ada wedding dekat kL . so memang aku happy gila tahap nak terjun bangunan . haha. aku ikut mak abah aku pegi kenduri dekat keramat Mall ..

cakkkk !! sama betul kan aku ngn mak aku . opcos lah . dah anak mak kan ? haha

dalam keramat mall ada wedding jugak woi . mak aku saje la selfie senget sikit . sebab apa? tak nampak ke rama-rama tu ... tudung neelofa lah katakan . rama-rama mak tu buat aku teringat dekat artwork aku yang asyik kena reject tu . hahaha

mujur aku duk sini pandai jugak bawak baju pegi kenduri . sebab aku tak kan pakai lah baju macam ni pergi kelas .. haha . 

walaupun jumpa mak abah sehari je . tapi dah terubat rindu aku .. thanx mak abah mari melawat anak perantauan ni ..

sekian. kbai


Tiada ulasan:

Catat Ulasan