Isnin, 16 Mei 2016

presentation CHARACTER DEVOPLEMENT & DESIGN , FIGURE DESIGN DAN TEST MANDARIN 2 dalam 1 HARIIIII

ASSALAMUALAIKUM . 12may 2016 (khamis) ialah hari yang mendebarkan student animation . sebab apa? today is present ..!!! banyak plak tu .. haha ,.. pagi present character devoplement dengan sir zaky , tengan hari figure design dengan Mr.M  dan petangnya ada test mandarin 2 dengan Mr.Lee . terkejar kita 1 hari ni . tapi Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar

sebelum present . kita kasi selfie dulu satu kali .. nampak tak muka cuak aku tuh . haha



sir zaky punya present dalam bilik prop . sir sedang memberi taklimat sebelum dia ambil markah module pack masing-masing

sir adi dan sir amir sedang mengambil markah untuk prop . 

 disebabkan ini adalah kelas terakhir bersama si zaky so kami mengambil gambar kenangan . ni namanya selfie dahi . haha . sir zaky adalah seorang lecturer yang sangat sporting . aku suka cara dia mengajar . 


ni la semuaa artwork2 figure design aku . banyakk kan?? haha . semua dalam ni . yang jadi  yang kena reject . semua ada. berdebarrr bak hangg masa tunggu turn nama dipanggil 




ni lepas present figure design bersama Mr.M . hensem kan beliau . ,aku harap subjek figure ni aku lulus .sebab aku dah buat sehabis baik untuk subjek ni . insyaAllah . aminn ..

selepas habis present figure hari aku legaaaaa sangat ,. macam terlepas 1 beban yang berat . haha . petang nya mandarin test . alhamdulillah la boleh jawab sebab sir dah bagi clue soalan ... 

sekian . kbai 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan