Jumaat, 13 Mei 2016

OMG . pulut duriannnn !!!

ASSALAMUALAIKUM !! kali ni aku agak excited menulis . sebab apa ?? sebab aku nak story lah pasal  fevret aku , paddia... haha . tengah aku busy buat kaler2 human character kau mlam tu kat rumah . kawan aku yang agak annoying ni call aku cakap jangan tido lagi . time tu around pukul 11 or 12 malam . aku memang tak tido lagi lah sebab duk buat final ni ... kejap tu dia balik dan dia menjerit !!!

tadaaaaaaa !! this is my febret !!! pulut durian .. lame la kot p mencari bende ni .. aku ni anti kalau bau bende-benda sedap ni . mudah tergoda .. haha

weyy korang pless jangan tergoda dengan pulut durain aku . sebab dah selamat dalam perut aku . haha .. 

anyway thanks to my jura because you are my annoying perfomer . haha .. sape jura ?? 

nahh aku belanja gambar huduh jura .. 

sekian . kbai


Tiada ulasan:

Catat Ulasan