Sabtu, 16 April 2016

Lawatan ke Balai Seni Visual Negara

Assalamualaikum !! harini punya cerita agak sodeh sikit . korang ingat tak aku ada join piala dekan hari sabtu tu ? Sebenarnya hari sabtu tu jugakk budak kelas FIGURE DESIGN ada lawatan ke BALAI SENI VISUAL NEGARA. Disebabkan aku terlibat dengan piala dekan tu . So aku tak dapat lah pergi balai seni negara. Jadinya Mr.M suruh student yang terlibat dengan piala dekan tu untuk pergi sendiri ke balai seni . Agak  sedih la jugak sebab kena pergi sesorang. Mujurlah dekat je dengan rumah aku . HIHI .





nilah balai seni visual negara . 


antara gambar dalam balai seni

arca ayam 


arca seorang perempuan . tajuk : pemalu

arca yang agak menyeramkan .haha

ni gambar bukti aku pergi balai seni negara . MR.M cakap wajib ambil gambar selfie untuk memastikan student yang tak pergi haritu pergi sendiri. So nilah gambar selfie aku , malu jugak la sebab orang duk tengok aku selfie sesorang . sedihkan ?HAHA

Lawatan ke balai seni negara ni bukan saja2 tau. Kami dikehendaki memilih 2 daripada mana-mana lukisan yang terdapat dalam balai seni . Lepas pilih haruslah kena lukis dan warna. Benda wajib kot!

sekian. Kbai



1 ulasan: