Sabtu, 16 April 2016

Lets dance togather !!

Assalamualaikum and hai !! salah satu sebab kelas FIGURE DESIGN ni syok dan enjoy kan Mr.M suka sangat bagi kami kejutan . tengah duk busy dengan final projek ni . Mr.M bagi kami tugasan special . korang tau apa? kami kena menari !! habisslaa dah la aku ni kayu je narinya . So Mr.M nak kami menari selama 10 second setiap seorang . jom kita tengok budak2 kelas aku menari . gambar je tau . video tak ada .. HAHA. Menari ni ada markah tau . bukan saja2 . 0 untuk yang tak menari langsung .D untuk yang bergerak ala kadar dan D1 untuk yang sporting habis menari


Moon dapat D1 . tengok gaya dah tahu kann


aisyah dapat D . 


dapat D jugak !



'
nampak macam sakan menari tapi dapat D jugakkk



yang ni tak sure. aku rase D1 sebab dia buat saffle kot!! 

aku punya gambar haruslah tak ada sebab aku punyer kayu ! aku dapat D sebb menari macam ape dah .  next week kami kena menari by group pulak . kami kena menari masa present final projek nanti tau . Btw menari ni hilangkan stress kepala otak aku yang berat dengan bebanan kerja2 final ni.

sekian. Kbaii

1 ulasan: