Sabtu, 16 April 2016

lukis figure real!!!

Assalamualaikum and hai !!! haritu kelas kami dikehendaki datang ke kampus pada hari sabtu . weekend oulsss !! Mr.M bagi tugasan penting untuk subjek FIGURE DESIGN. Sebenarnya aku cuak nak datang . Bukan sebab aku malas bangun pagi tau! actually aku kan xreti melukis . Ni nak kena lukis model on the spot selama 3jam . Tapi aku beranikan diri jugak lah , dah nama student . Ofcos lah penuh dengan cabaran dan rintangan . cewah .

Mr.M tengah memberi penerangan serba sedikit  . 

nih budak2 kelas aku . kiteorang diberi pilihan untuk duduk dengan cara apa sekalipun asalkan selesa 

ni lah model kami. ALONG ! disebabkan dia dah ambil subjek ni sem lepas . so kami mintak dia jadi model . kami bayar okay .!


dah start dah ! untuk pengetahuan semua . kami bukan guna pensil tau! kami guna carchoal . alah yang macam arang tuh .HAHA . lepas tu lukis pulak dalam boxboard size a1. ambik kau. Maka bermulalah 3jam yang singkat bagi kami . 

yeah maka berakhirlah 3jam . tapi sebenarnya kmai buat lebih tau dari 3jam . campur dengan main-main lagi time lukis tu .

so inilah hasil lukisan model aku . okay kan? alah memang hodoh lah jawabnya sebab aku memang failed!! bab melukis ni . maap along tangan cacat!

inilah sebahagian budak2 kelas aku yang berjaya mulukis . macam-macam rupa aku tengok . tapi kami puas hati sebab dapat lah jugak rasa lukis model on the spot . thanx to Mr.M


sekian . kbai !!





1 ulasan:

  1. pandainya lukis !! teruskan melukis banyak2 bagi mahir .. u can do it !!

    BalasPadam