Isnin, 28 Mac 2016

Asiggment stop motion

Assalamualaikum .. arini nak share assigment untuk subjek STOP MOTION. Tajuk yang kami dapat ni ialah

ni progress untuk membuat video stop motion. bahan-bahanya simple je. 
*clay
*dawai
*pisau
*playar
*kertas
*camera

ni haa orang jadian ciptaan aku . hudoh dan buruk . tapi hensem la jugek kan . haha.

awan . aku buat mulut macam gitu sebab nak menunjukkan reaksi terkejut . jadi tak ? haha

yang ni korang tengok macam ape dah ? sebenarnye ni pembakaran sampah . acah2 api la ats tu ha. 

ni pulak burung super duper cute! last2 lunyai burung ni kene ngan aku . 

yang nih abang hensem tengah pegang bakul sampah untuk dibakar kat api tadi tuh ,. pakai hensem2 pegi bakar sampah merata plak . spoil.



nilah hasilnya . jalan cerita tukar last minute sebab masalah teknikal . so far sir kurang berpuas hati dengan assigment aku . so kena buat balik . nanti dah siap aku uodate eh eh .

sekian . Kbai















6 ulasan: