Isnin, 28 Mac 2016

ItazzeniaROn sTory

Assalamualaikum .. first time tulis2 dalam blog ni agak awkward untuk aku . tapi takpe , aku try la. haha . OKAY firstly name aku NOR AIN EZZATI binti AHMAD ZAINI. Aku student kat unikl MIIT. aku amik course animation . jom aku ceritakan serba sedikit kehidupan aku dekat unikl ni.


ni lah aku . :-D


ni manusia yang 24jam susah senang dengan aku. Senang cite panggil je kiteorang FOUR US.


yang ni pulak FOUR PEOPLE. dorang ni kepala sama giler dengan aku . rindu dorang ni . tapi sebab dah memasing duk asing2. so jarang la bersama.acece


haaa . yang ni pulak BUDDIES . dorang ni kawan dari sem 1. sangat2 jarang jumpa dah sebab duk lain2 pastu course pulak lain . i miss them so much . rindu nak hangout ngn dorang ni . rindu nak bulu-membuli . acece.


Ni lah serba sedikit kehidupan aku dekat sini . hidup sebagai anak perantauan ni hati kena sado kan . sekian. KBAI 






1 ulasan:

  1. wahhhh ... budak animation rupenye !! patutlah main lukis2 .. kipidap!!

    BalasPadam